آموزشگاه فنی و حرفه ای پلکان موفقیت جام

پیشرو در سبک های نوین آموزشی و محتوای آموزشی کاربردی و به روز

مهدی امیراحمدی

  کارشناس ارشد روان‌شناسی تربیتی   

دانشجوی دکترای روان­شناسی تربیتی- دانشگاه علامه طباطبائی     

عضو سازمان نظام روان­شناسی و مشاوره

استاد دوره های مهارت های آموزشی آموزشگاه پلکان موفقیت جام



حوزه فعالیت؛ یادگیری، آموزش و  طرحواره درمانی

    درمانگر اختلالات یادگیری
    آزمون­های هوش
    برنامه ­ریزی و انگیزش فردی
    طرحواره درمانی

فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی                                                                                                                  

    تدریس در دانشگاه

 آمار استنباطی
 
روان‌شناسی یادگیری
    
روان‌شناسی تربیتی

روش‌های اصلاح و تغییر رفتار
    
کاربرد کامپیوتر در مدیریت
 
مقدمات راهنمایی و مشاوره

روان‌شناسی شخصیت
    

مقالات چاپ شده و ارایه شده در همایش


ناآسودگي دانش آموز و عملكرد تحصيلي او

تاثير انتظارات معلم بر پيشرفت تحصيلي دانش‌آموزان سال اول متوسطه

پيوند اولياء و مربيان؛ ضرورتي انكار ناپذير

تنهايي؛ علل، تاثيرات و درمان آن (ترجمه)

ده راهکار عالی برای بهبودبخشی حافظه

شادی در خانواده

انتظارات معلم (مفهوم و کارکرد)

پدران غایب، مادران خسته

نظام باور در آموزش

بررسی رابطه عادات مطالعه با پیشرفت تحصیلی

ارتباط موثر و ارزيابي كلاس درس

 مدرسه، تنفر و بي ميلي

بررسی رابطه‌ی انتظار معلم و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

نقش تعیین‌کننده‌ی خودناتوان‌سازی در اضطراب امتحان دانش‌اموزان دختر دبیرستانی– درقالب پوستر

نقش تعیین‌کننده‌ي خلاقیت هیجانی در سلامت روانی و شادکامی دانشجویان

کارکرد آموزشی و علمی دوره آموزش ابتدایی در فرآیند جهانی شدن

مدل ساختاری ارتباط میان استرس، خودکارآمدی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی

 

همایش‌ها


شركت در همايش استاني «ازدواج به هنگام، آسان و پايدار» با ارائه مقاله «نقش آموزش مهارت‌هاي قبل از ازدواج در تسهيل ازدواج آگاهانه، آسان و پايدار»،

شركت در اولين همايش ملي دوسالانه آسيب هاي اجتماعي ايران با ارائه مقاله «نقش يادگيري همراه در پيشگيري از آسيب‌هاي تلفن همراه» (برگزاري همايش فروردين 90- بيرجند)

 
ارائه مقاله «مشاوره آنلاین؛ راهبردی حمایتی(ضرورت، مزایا و محدودیت‌ها)» در قالب پوستر- دومین همایش ملی روان‌شناسی- دانشگاه پیام‌نور مهاباد، 29 خرداد 1392

 
ارائه مقاله «یادگیری زائد در آموزش» در پنجمین همایش ملی روان­شناسی مدرسه، تهران، بهمن­ماه 1397
     

رتبه ها و فعاليت هاي علمي-آموزشي

    نويسنده برتر فراخوان نشریه نگاه با عنوان «اصلاحات در آموزش و پرورش» سال تحصيلي 81-80
    رتبه برتر در «مسابقه علمي مديران و معاونان مقطع متوسطه استان خراسان جنوبي» سال تحصيلي 85-84
    ارائه مقاله در فراخوان پرسش مهر سال تحصيلي 85-84 با عنوان «عدالت آموزشي»
    رتبه برتر استاني در رشته مقاله پژوهشي پرسش مهر سال تحصيلي 87-86
    معلم نمونه منطقه در سال تحصيلي 88-87
    رتبه اول سرگروه هاي استان در سال تحصيلي 88-87
    عضو كارگروه «بررسي مشكلات اجرايي برنامه درسي روان­شناسي سال سوم متوسطه» استان خراسان جنوبي سال تحصيلي 88-87
    رتبه برتر استان و كشور در مسابقه «هدف نويسي درس روان شناسي و شيوه هاي سنجش آن» سال تحصيلي 89-88
    رتبه اول بين سرگروه هاي آموزش استان در سال تحصيلي 89-88
    رتبه سوم كشوري «فراخوان ارزشيابي آغازين درس روان شناسي» سال تحصيلي 89-88
    رتبه دوم كشور در «طراحي سوالات استاندارد درس روان شناسي» سال تحصيلي 90-89
    برگزيده جشنواره «الگوهاي فعال تدريس درس روان شناسي کشور، استان و منطقه» در سال تحصيلي 90-89

سوابق آموزشی:

    مدرس دوره هاي آموزشي «مهارت هاي پيش از ازدواج» با همكاري بهزيستي
    مدير اجرايي گروه هاي آموزشي و سرگروه درس روان‌شناسی منطقه
    عضو دبيرخانه برنامه فراخوان معلم پژوهنده
    مدرس دوره هاي ضمن خدمت آموزش و پرورش بیش از 500 ساعت
    مدرس آموزش خانواده
    مدرس طرح شهاب
    مدیر کانال دنیای یادگیری @eduahang

دوره های اموزشی این استاد

نام سطح تاریخ انتشار
بکارگیری پداگوژی در آموزش های فنی و حرفه ای 1970-01-01 00:00:00
خلاقیت و نو آوری در محیط کار 1970-01-01 00:00:00
کاربینی 1970-01-01 00:00:00
مدیر مهد کودک 1970-01-01 00:00:00
مربي هوش حركتي ويژه افراد با نيازهاي خاص و عام 1970-01-01 00:00:00
مربی سواد آموزی(سطح دو) 1970-01-01 00:00:00
مربی سواد آموزی(سطح یک) 1970-01-01 00:00:00