مدیریت ارتباط با مشتری

  • تعداد دانش پژوهان این دوره : 60
  • استاد: سید مجتبی قرشی
  • سطح: مبتدی
  • قیمت: 2,000,000 ﷼

توضیحات

رقابت روز افزون سازمان­ها در جذب مشتریان برای فروش محصولات و خدماتشان، و همچنین قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز باعث شده است که سازمان­ها نه تنها به دنبال مشتریان جدید باشند، بلکه برای حفظ مشتریان قبلی خود نیز تلاش کنند. در طول دهه­ گذشته، بسیاری از سازمان­ها از اهمیت فرآهم کردن نیازهای مشتریان آگاه شدند و به این مسأله توجه داشتند که حفظ مشتریان موجود به مراتب از جذب مشتریان جدید ارزان تر است. از طرفی ارتباط قوی بین رضایت مشتری و سودآوری امری پذیرفته شده، و فرآهم کردن و بهبود رضایت مشتریان، یک هدف عملیاتی بسیار مهم اکثر سازمان­ها شده است. هرچه مشتریان از محصولات و خدمات سازمان­ها آگاه تر شدند، انتظارات آن­ها بالاتر رفت. بنابراین، ایجاد روابط نزدیک و مداوم با مشتریان کاملاً مهم شد و سازمان­ها، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک ابزار سودآوری در نظر گرفتند.

این دوره بر اساس نیاز شرکت های تعاونی آماده سازی شده است و دوره ارتباط با مشتری بر اساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای در بخش دوره های فنی حرفه ای قابل دسترسی می باشد.

 

فهرست مندرجات

بازدید
سطح
بهبود روابط با مشتریان
تعریف مشتری و انواع مشتریان
تمرین روش های بهبود اعتماد از دست رفته مشتریان

قیمت

مدت و قیمت دوره قیمت
نامحدود: 2,000,000 ﷼

استاد

سید مجتبی قرشی

در شهریورماه ۵۶ در مشهد به دنیا آمدم ، در سال ۷۴ در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان دکترشریعتی دیپلم گرفتم، اگرچه که رشته ام ریاضی بود اما به سبب علاقه به علوم انسانی و بخصوص علوم سیاسی ، این رشته را انتخاب نموده و مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گذزاندم، اینجانب ازسال ۹۳ در دانشگاههای تربت جام به تدریس دروس مختلف پرداخته و همچنین برخی از دروس کارآفرینی را نیز در موسسه پلکان موفقیت جام تدریس نموده ام.

رقابت روز افزون سازمان­ها در جذب مشتریان برای فروش محصولات و خدماتشان، و همچنین قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز باعث شده است که سازمان­ها نه تنها به دنبال مشتریان جدید باشند، بلکه برای حفظ مشتریان قبلی خود نیز تلاش کنند. در طول دهه­ گذشته، بسیاری از سازمان­ها از اهمیت فرآهم کردن نیازهای مشتریان آگاه شدند و به این مسأله توجه داشتند که حفظ مشتریان موجود به مراتب از جذب مشتریان جدید ارزان تر است. از طرفی ارتباط قوی بین رضایت مشتری و سودآوری امری پذیرفته شده، و فرآهم کردن و بهبود رضایت مشتریان، یک هدف عملیاتی بسیار مهم اکثر سازمان­ها شده است. هرچه مشتریان از محصولات و خدمات سازمان­ها آگاه تر شدند، انتظارات آن­ها بالاتر رفت. بنابراین، ایجاد روابط نزدیک و مداوم با مشتریان کاملاً مهم شد و سازمان­ها، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک ابزار سودآوری در نظر گرفتند.

این دوره بر اساس نیاز شرکت های تعاونی آماده سازی شده است و دوره ارتباط با مشتری بر اساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای در بخش دوره های فنی حرفه ای قابل دسترسی می باشد.